Vores løsningspaceConsultingspaceArtiklerspaceOm Doccuraspace
Hvor kan vi med fordel anvende DPM? ... Derfor ...



Udbuddet af store, komplekse og, ikke mindst, omkostningstunge løsninger tilsat bare et "twist" af proceshåndtering vokser nærmest dag for dag.

Vi har med DPM valgt 100% at fokusere på skræddersyet understøttelse af de behov og arbejdsgange der er væsentlige for den enkelte virksomhed. Selvfølgelig med udgangspunkt i et ønske om forbedring af den måde man i dag gør tingene på.

DPM er en dynamisk løsning, fuldt skalérbar og kan benyttes til digitalisering af alle former for workflowbaserede administrative arbejdsgange. Der er med DPM derfor brede anvendelsesmuligheder - ikke kun inden for enkelte specifikke fagområder.

DPM kan med fordel anvendes i forbindelse med eksempelvis:

  • Salg
  • Kontraktstyring
  • Serviceaftaler
  • Reklamation
  • Personale
  • Projekter
  • Emnesager
  • IT support
 
  • Udlånshåndtering
  • Tilbudsstyring
  • Udbudsstyring
  • PO (indkøb)
  • Risk Management
  • Ordrehåndtering
  • Ressourcestyring
  • Leverancestyring

Mulighederne er mange! Kontakt os for en uforpligtende snak om hvordan DPM også kan være med til at effektivisere din forretning.

Toyota Danmark A/S

”I 2011 indførte vi DPM i styringen af vores indkøb, og det har gjort en kæmpe forskel. Ingen er længere i tvivl om, hvem der har bolden i håndteringen af bilag og fakturaer, for det ligger nu i et automatiseret workflow i DPM. Integrationen til økonomisystemet har samtidigt givet os et bedre overblik. Nu er vores sagsgang blevet LEAN.”

process_thumb

Henrik Jørgensen
General Manager,
Finance & Administration,
Toyota Danmark A/S



 


KONTAKT OSspace|space© DOCCURA space|space