  | 
			
 | 
			  | 
          Udbuddet af store, komplekse og, ikke mindst, omkostningstunge løsninger tilsat bare et "twist" af proceshåndtering vokser nærmest dag for dag. 
Vi har med DPM valgt 100% at fokusere på skræddersyet understøttelse af de behov og arbejdsgange der er væsentlige for den enkelte virksomhed. Selvfølgelig med udgangspunkt i et ønske om forbedring af den måde man i dag gør tingene på. 
DPM er en dynamisk løsning, fuldt skalérbar og kan benyttes til digitalisering af alle former for workflowbaserede administrative arbejdsgange. Der er med DPM derfor brede anvendelsesmuligheder - ikke kun inden for enkelte specifikke fagområder. 
DPM kan med fordel anvendes i forbindelse med eksempelvis: 
- Salg
 
- Kontraktstyring
 
- Serviceaftaler
 
- Reklamation
 
- Personale
 
- Projekter
 
- Emnesager
 
- IT support
 
 
 | 
  | 
- Udlånshåndtering
 
- Tilbudsstyring
 
- Udbudsstyring
 
- PO (indkøb)
 
- Risk Management
 
- Ordrehåndtering
 
- Ressourcestyring
 
- Leverancestyring
 
 
 | 
 
 
Mulighederne er mange! Kontakt os for en uforpligtende snak om hvordan DPM også kan være med til at effektivisere din forretning.  | 
			  | 
          Arbejdsretten ”Med DPM behandler Arbejdsretten i dag langt flere – og mere komplekse sager – end tidligere. Vel at mærke med de samme ressourcer. Derudover er den nemme tilgang til løsningen og den høje brugervenlighed ting vi virkelig værdsætter.”  
 Marianne Bjørnshauge Afdelingsleder, Arbejdsretten 
			   
           
           | 
			  |